Most pedig kirándulunk!

Gondold azt, hogy kapsz egy napot, amikor azokkal kirándulsz, akikkel nyáron is szívesen együtt vagy. Az biztos, hogy jó lesz, csak ott kell lenned, igaz? Légy ott! Ez egy kirándulós PT-légyott...

2011. szeptember 17-én (szombat) 9:15-kor találkozunk a Hűvösvölgy végállomáson. Kirándulunk. Ez egy PT-kirándulás lesz – nem az első. Biztos, hogy jó lesz az idő, biztos, hogy tetszeni fog!

Addig megnézhetitek egy korábbi kirándulás képeit.
Valamint (ez már egy későbbi bejegyzés) elkészült a film is a 2011. szeptemberi megmozdulásról – itt találod.

A következő lesz a menet:

INDULUNK

Hűvösvölgyből...

Hűvösvölgyből elindulunk a Gyermekvasúttal a Normafához.

GYERMEKVASÚT

A vonat...

A vonat pontban 10:10-kor indul, a jegy 300 (14 év alatt) vagy 600 (14 év fölött) Ft-ba kerül. A nosztalgi-pótjegy 200 Ft. Aki elkésik, az lemarad, és lehet, hogy nem tudjuk időben kimenteni a nagyvárosból, ezért kérjük, mindenki pontosan érkezzen! Pontosan, vagyis tényleg negyed tízre.

NORMAFA

A Normafa kilátópontjától...

A Normafa kilátópontjától észak felé tekintve szemünkbe tűnik a környék legmagasabb pontján álló János-hegyi Erzsébet-kilátó. Így, „toronyiránt” indulva a hegygerincen haladunk majd, és a Normafa-lejtőt elhagyva rövidesen az Anna-rétre érünk.

TURISTAJELZÉSEK

A kék színű körjárat turistajelzéseit követve...

A kék színű körjárat turistajelzéseit követve – a síugrósánc és a Sport Szálló épületeit elhagyva – érkezünk a Libegő felső végállomásához. Innen indul a János-hegy csúcsára vezető emelkedő út, az 527 m magasan álló Erzsébet-kilátótoronyhoz. A toronyból körkilátás nyílik a Fővárosra és a Budai-hegyekre.

SZÉPJUHÁSZNÉ

A kilátótoronytól északnyugati...

A kilátótoronytól északnyugati irányban indulva a piros színű turistajelzésen lefelé haladva 1,5 km után érkezünk a Szépjuhászné nyeregbe.

HÁRS

A Gyermekvasút pályáját keresztezve...

A Gyermekvasút pályáját keresztezve érjük majd el a Hárs-hegyet, ahol újabb kilátótornyot mászhatunk meg. A jelzésen tovább haladva 2 km-re a hűvösvölgyi villamos–autóbusz végállomásra érünk.

TELJES

A teljes út tehát...

A teljes út tehát 7 km, 150 m emelkedővel. Ezt – pihenőkkel és a kilátótornyok felkeresésével – kb. 4-5 óra alatt tehetjük meg.

LIBEGŐ

Lehet, hogy felülünk...

Lehet, hogy felülünk a Libegőre is, lehet, hogy eszünk ezt azt, lehet, hogy... Lehet, hogy hozhattok magatokkal kutyát is, barátot, tesót, anyut, aput, ha van kedvetek, és lehet, hogy az lesz a legjobb, ha még annál is többen leszünk...

ÍRUNK

Megírjuk mindenkinek...

Ennyi a terv, amit megírunk mindenkinek e-mailben. Találkozzunk szombaton!

Oszd meg másokkal |

Hozzászólások

Szilvi képe

5-50

Hát, igen ez így volt, azzal a különbséggel, hogy nem 5 percig fuldokoltunk, hanem 50.

PT képe

A vicces az volt...

Az volt a vicces a szombati kirándulásban, hogy senki nem tudta előre, felférünk-e a vonatra. A vasutasok sem. A jegyeket viszont bőszen árulták egészen az utolsó utáni pillanatig. Jó okunk van azt hinni, hogy mi okoztunk késést két esetben is.
A szerencsénk az volt, hogy a nosztalgiás szerelvény indulása előtt tíz perccel beállt az állomásra egy másik vonat is, amely nem eregetett ugyan magából olyan óriási füstfellegeket, mint az imént említett, ám szintén kellemesen nyitott és szellős volt. Később megtudtuk, hogy azok jártak jól, akik ebbe szálltak, mert nosztalgia ide, nosztalgia oda, a gőzmozdony jól odatette magát a budai hegyekben. Aki leszállt a Normafánál, az rendesen fulladozott legalább öt percig.
Hamarosan lesznek képek meg videó is!

PT képe

Megvolt, jó volt, elfáradtunk...

Megvolt, jó volt, elfáradtunk – a kutyák is (Túró és Gombóc). Lefelé már libegőztünk (Túró és Gombóc nem), nem volt kecmec – bár Szilvinek még kicsit gyakorolnia kell a felvonó mellett való futást, de bízunk benne, hogy minimális edzéssel (viszont csakis megfelelően átgondolt edzéstervvel!) hegyeket fog megmozgatni és meghódítani.

Júniusban újra nekifutunk: úgy gondoljuk, ez az útvonal nagyon menő, út közben is bármit lehet csinálni, módosítani. Volt is (ti. módosítás), mert nem is arra a vonatra szálltunk, amelyikre először akartunk, de így jobb volt, mert a nosztalgiaszerelvény tovább pöfögött velünk, mint ahogy azt eredetileg terveztük.

És hamarosan képeket is láttok majd, csak ma még nem készítettük el, töltöttük le őket. Na, majd holnap!

infokukac... és a többi
PT-blog, de tényleg...

Ater képe

Kutya kirándul

Prof mondta, hogy ők is jönnek Pepével és kutyákkal. (Nem is tudtam, hogy vannak kutyáik.) Azért nem a Hűvösvölgyhöz, mert a kisvasútra kell szájkosár. Vagyis... A kutyákra kell szájkosár a kisvasúton. Namármost: akkor Zsófi, aki szintén hozza a kutyáját, hoz majd szájkosarat is? Ha mi vinnénk kutyát, ahogy nem viszünk, mert ez egy idióta vizsla, akkor annak aztán hiába kellene, mert nincs is szájkosara. Remélem, minden OK lesz, és oda is felengednek, ahova nem akarnak, bár a Libegőt nem próbáljuk majd meg, ezt elég valószínűnek gondolom, mert olyan sokan lesznek ott, hogy nagyon. Én Pannát viszem, de neki nem lesz se szájkosara, se semmi, viszont az tuti infó, hogy megőrül a kutyákért. A kutyák is érte – egy idő után.